Standardní rozměry vizitek – jak vybrat ty správné?
- 12. 12. 2019
- Podnikatelské postřehy
Vizitka, která patří mezi tzv. akcidenční tiskoviny není jen pouhopouhá kartička s vašimi kontaktními údaji. Její zpracování o vás dokáže mnoho prozradit. Z toho důvodu tvoří neopominutelnou součást jak osobní, tak firemní prezentace. Proto jsme si připravili článek, který vám pomůže s tím nejzákladnějším, respektive jak vybrat ten pravý rozměr vizitek.
Tradiční formát vizitek pořád v hlavní roli
Základním posláním této papírové kartičky je především informovat. Sdělit ostatním kdo jste, na jakém čísle vás zastihnou a taky na jaké adrese. V dnešní době sice již existuje možnost zaslání vizitky prakticky online, ale spousta z nás pořád preferuje papírovou klasiku. Tu používáme už desítky let, ale specifický formát vizitek zůstává víceméně stejný. Takže, jaká je tedy dnešní realita?
Co je vlastně ten standard?
I když tiskárny nabízí pro tento druh akcidenční tiskoviny více možností, nebudeme vám nic nalhávat. Z vlastní zkušenosti můžeme potvrdit, že standardní jsou rozměry vizitky 90×50 mm. Tečka. Pokud zvolíte tuto velikost, nikdy nešlápnete vedle. Představuje zkrátka formální tutovku. Navíc na daný rozměr naleznete většinu speciálně upravených peněženek či jiných doplňků, tudíž žádnému klientovi nebude dělat problém váš kontakt zařadit do pořadače.
Druhým nejčastějším formátem, jenž dominuje našemu kontinentu, je tzv. euro standard. Ten nese rozměry 85×55 mm. Ujal se především v západní Evropě. Pro představu můžeme uvést, že tato velikost vizitky koresponduje na milimetr přesně třeba s kreditní kartou, která byla ve světě standardizována. Takže i tento zdánlivě nestandardní druh se vleze lehce například do peněženky.
Není standard jako standard
Na obrázku naleznete rozdíl mezi tzv. běžným (výše) a evropským neboli euro standardem (níže).
Rozměr je vlastně i limit
U předchozích případů je rozměr vizitek určitým limitem, respektive je patrné, že tento druh tiskoviny musí obsahovat především povinné obchodní údaje. Avšak tyto informace lze vtěsnat na jednu stranu, přičemž strana druhá může být osazena obchodním sdělením či vkusným vyjádřením korporátní identity. Podumejte například, zda je účelné zapracovat vašemu zákazníkovi přidanou hodnotu. Nemusíme se totiž zaměřovat jen na velikost vizitky. Rozdílovým faktorem může být například nápadité vyobrazení vtipu či volba 3D tisku. Když potom někomu ukážete takové originální zpracování, můžete si být jistí, že určitě zaujmete.
Tak hodně štěstí při výběru toho správného formátu. Pokud potřebujete návrh, tisk nebo si třeba jen nevíte rady, klidně nám napište. Zakázky konzultujeme vždy zdarma.
Co si můžete
přečíst?
Štítky
- Airbnb
- Apple
- Black Friday
- BlackBerry
- Clubhouse
- Cookies
- Domény
- Doprava
- DuckDuckGo
- Emoji
- Fitbit
- Fotobanky
- Google+
- Huawei
- LG
- Licence
- Messenger
- Microsoft
- Netflix
- OpenCart
- Petr píše
- Platební brány
- Prohlížeče
- QR kód
- Realme
- Samsung
- Seznam.cz
- Šicí stroje Strima
- Smartphony
- Spotify
- Startujeme weby
- Telegram
- Tesla
- TikTok
- Tinder
- Uber
- Vizitky
- Windows
- WordPress
- Xiaomi
- YouTube
- Zynn
Archiv
- Leden 2024
- Leden 2023
- Prosinec 2022
- Srpen 2022
- Květen 2021
- Duben 2021
- Březen 2021
- Únor 2021
- Prosinec 2020
- Listopad 2020
- Říjen 2020
- Září 2020
- Srpen 2020
- Červenec 2020
- Červen 2020
- Květen 2020
- Duben 2020
- Březen 2020
- Únor 2020
- Leden 2020
- Prosinec 2019
- Listopad 2019
- Říjen 2019
- Září 2019
- Srpen 2019
- Červenec 2019
- Červen 2019
- Květen 2019
- Duben 2019
- Březen 2019
- Únor 2019
- Leden 2019
- Prosinec 2018
- Listopad 2018
- Říjen 2018
- Září 2018
Bezplatná konzultace zdarma. To je konzultace, za kterou se neplatí.
Kontaktujte násAbychom náš web mohli dále vylepšovat, sbíráme cookies. Nemusíte se ničeho bát, podívejte se. Souhlasíte?