Spotify a reklama v podcastech. Nové cílení pomůže inzerentům
- 24. 02. 2020
- Ostatní
Streamovací aplikace Spotify nabízí služby z oblasti hudby. Kromě samotného streamování vsadila na podcasty, jež loni ve velkém nakoupila. Nyní tohoto úspěchu hodlá využít. Oznamuje, že nasbíraná data o svých uživatelích použije k cílení reklamy.
Je libo podcasting?
Co si vlastně představit pod samotným slovem podcasting? Zjednodušeně řečeno jde o několik audioinformací (v tomto případě písniček), které jsou sdruženy do několikaminutového seriálu. Lze jej přirovnat vlastně k poslechu rádia, kde hraje jedna písnička za druhou, občas do toho vstoupí reklama či moderátor. Podcasting ale má velkou výhodou, a to, že si člověk sám vybere, co bude poslouchat.
SAI – reklamy na míru
Streaming Ad Insertion (SAI) je reklamní platformou firmy Spotify, kterou nyní společnost spouští. Hlavním cílem SAI je zúročení vkladů, které byly vloženy do loňského masového nákupu podcastů a to formou zisků z reklam. Ty zatím budou pouze u originálního obsahu firmy, posléze dojde k rozšíření o podcasty třetích stran. Kvůli lepšímu přijetí, reklamu bude číst přímo moderátor podcastu.
Čím se tato reklamní platforma bude lišit od současných reklam? Správnou odpovědí je cílení. K tomu využije data nashromážděná z profilů svých posluchačů a také z jejich chování během poslechu. To vše v reálném čase. Stažených epizod se tato novinka týkat nebude, zde bude vložena dosavadní necílená reklama.
A co GDPR?
Mnozí uživatelé by se mohli začít obávat o své soukromí. Společnost ujišťuje, že bude jednat striktně v rámci pravidel GDPR. Veškerá data, která zadavatelům poskytne, budou anonymizovaná. Pokud ani tomuto ujištění uživatel nevěří, může přímo ve svém profilu cílené reklamy jednoduše zakázat.
O tom, že taková forma reklam se Spotify skutečně vyplatí, mluví čísla již dnes. Reklama v podcastech údajně ovlivňuje více než 80 % posluchačů. A to už je slušná účast, nemyslíte?
Co si můžete
přečíst?
Štítky
- Airbnb
- Apple
- Black Friday
- BlackBerry
- Clubhouse
- Cookies
- Domény
- Doprava
- DuckDuckGo
- Emoji
- Fitbit
- Fotobanky
- Google+
- Huawei
- LG
- Licence
- Messenger
- Microsoft
- Netflix
- OpenCart
- Petr píše
- Platební brány
- Prohlížeče
- QR kód
- Realme
- Samsung
- Seznam.cz
- Šicí stroje Strima
- Smartphony
- Spotify
- Startujeme weby
- Telegram
- Tesla
- TikTok
- Tinder
- Uber
- Vizitky
- Windows
- WordPress
- Xiaomi
- YouTube
- Zynn
Archiv
- Leden 2024
- Leden 2023
- Prosinec 2022
- Srpen 2022
- Květen 2021
- Duben 2021
- Březen 2021
- Únor 2021
- Prosinec 2020
- Listopad 2020
- Říjen 2020
- Září 2020
- Srpen 2020
- Červenec 2020
- Červen 2020
- Květen 2020
- Duben 2020
- Březen 2020
- Únor 2020
- Leden 2020
- Prosinec 2019
- Listopad 2019
- Říjen 2019
- Září 2019
- Srpen 2019
- Červenec 2019
- Červen 2019
- Květen 2019
- Duben 2019
- Březen 2019
- Únor 2019
- Leden 2019
- Prosinec 2018
- Listopad 2018
- Říjen 2018
- Září 2018
Bojíte se, že bude vše špinavé od barev? Nechte grafiku Vašeho webu na nás.
Chci grafikuAbychom náš web mohli dále vylepšovat, sbíráme cookies. Nemusíte se ničeho bát, podívejte se. Souhlasíte?