Spotify a reklama v podcastech. Nové cílení pomůže inzerentům
- 24. 02. 2020
- Ostatní
Streamovací aplikace Spotify nabízí služby z oblasti hudby. Kromě samotného streamování vsadila na podcasty, jež loni ve velkém nakoupila. Nyní tohoto úspěchu hodlá využít. Oznamuje, že nasbíraná data o svých uživatelích použije k cílení reklamy.
Je libo podcasting?
Co si vlastně představit pod samotným slovem podcasting? Zjednodušeně řečeno jde o několik audioinformací (v tomto případě písniček), které jsou sdruženy do několikaminutového seriálu. Lze jej přirovnat vlastně k poslechu rádia, kde hraje jedna písnička za druhou, občas do toho vstoupí reklama či moderátor. Podcasting ale má velkou výhodou, a to, že si člověk sám vybere, co bude poslouchat.
SAI – reklamy na míru
Streaming Ad Insertion (SAI) je reklamní platformou firmy Spotify, kterou nyní společnost spouští. Hlavním cílem SAI je zúročení vkladů, které byly vloženy do loňského masového nákupu podcastů a to formou zisků z reklam. Ty zatím budou pouze u originálního obsahu firmy, posléze dojde k rozšíření o podcasty třetích stran. Kvůli lepšímu přijetí, reklamu bude číst přímo moderátor podcastu.
Čím se tato reklamní platforma bude lišit od současných reklam? Správnou odpovědí je cílení. K tomu využije data nashromážděná z profilů svých posluchačů a také z jejich chování během poslechu. To vše v reálném čase. Stažených epizod se tato novinka týkat nebude, zde bude vložena dosavadní necílená reklama.
A co GDPR?
Mnozí uživatelé by se mohli začít obávat o své soukromí. Společnost ujišťuje, že bude jednat striktně v rámci pravidel GDPR. Veškerá data, která zadavatelům poskytne, budou anonymizovaná. Pokud ani tomuto ujištění uživatel nevěří, může přímo ve svém profilu cílené reklamy jednoduše zakázat.
O tom, že taková forma reklam se Spotify skutečně vyplatí, mluví čísla již dnes. Reklama v podcastech údajně ovlivňuje více než 80 % posluchačů. A to už je slušná účast, nemyslíte?
Co si můžete
přečíst?
Štítky
- Airbnb
- Apple
- Black Friday
- BlackBerry
- Clubhouse
- Cookies
- Domény
- Doprava
- DuckDuckGo
- Emoji
- Fitbit
- Fotobanky
- Google+
- Huawei
- LG
- Licence
- Messenger
- Microsoft
- Netflix
- OpenCart
- Petr píše
- Platební brány
- Prohlížeče
- QR kód
- Realme
- Samsung
- Seznam.cz
- Šicí stroje Strima
- Smartphony
- Spotify
- Startujeme weby
- Telegram
- Tesla
- TikTok
- Tinder
- Uber
- Vizitky
- Windows
- WordPress
- Xiaomi
- YouTube
- Zynn
Archiv
- Leden 2024
- Leden 2023
- Prosinec 2022
- Srpen 2022
- Květen 2021
- Duben 2021
- Březen 2021
- Únor 2021
- Prosinec 2020
- Listopad 2020
- Říjen 2020
- Září 2020
- Srpen 2020
- Červenec 2020
- Červen 2020
- Květen 2020
- Duben 2020
- Březen 2020
- Únor 2020
- Leden 2020
- Prosinec 2019
- Listopad 2019
- Říjen 2019
- Září 2019
- Srpen 2019
- Červenec 2019
- Červen 2019
- Květen 2019
- Duben 2019
- Březen 2019
- Únor 2019
- Leden 2019
- Prosinec 2018
- Listopad 2018
- Říjen 2018
- Září 2018
Neradi čtete?
Nevadí.
Přijďte k nám
a my Vám články přečteme.
Abychom náš web mohli dále vylepšovat, sbíráme cookies. Nemusíte se ničeho bát, podívejte se. Souhlasíte?