Instagram přidává novou funkci. Pomoci by měla menším podnikům
- 29. 04. 2020
- Podnikatelské postřehy
Dnešní situace není pro malé podniky vůbec jednoduchá. Pandemie jim znatelně omezila činnost, což vedlo k menším ziskům. Ačkoli vláda usiluje, aby negativní dopady firmám co nejvíce usnadnila, přece jen to některým nemusí stačit. Pomocnou ruku nyní podává také Instagram.
Nové funkce nejen ve Stories
Instagram přichází s novinkami poměrně často. Některým lidem oblíbená sociální síť zajišťuje slušný měsíční výdělek, jiní Instagram využívají jen na zahnání nudy či zpříjemnění volné chvíle. Během pandemie vývojáři přidali celou řadu novinek, jak své uživatele zabavit a dodat jim pocit, že se vlastně nic neděje. Obzvláště vyniká například Co-Watching, což je zábavná funkce, při níž dojde k zahájení videochatu s přáteli. Nic nového, že? Až na možnost přímo během tohoto povídání sdílet fotografie či videa. Autor tak není ochuzen o prvotní reakci svého blízkého na svůj příspěvek.
Funkce cílící především na pomoc středních a malých podniků zasažených pandemií najdeme v Instagram Stories. Přístupné jsou zatím pouze majitelům účtů sídlících ve Spojených státech a Kanadě, ostatní země se jej ale mají dočkat v průběhu několika následujících týdnů. A jak to tedy podnikům pomůže? Díky novým nálepkám firmy budou moci lépe propagovat své dárkové poukázky, objednávkové formuláře či finanční sbírky.
Today we’re launching a way for you to support small businesses through gift cards and takeout or delivery orders 🍴❤
— Instagram (@instagram) April 15, 2020
For more info 👉 https://t.co/D3W1ze5sRQ pic.twitter.com/Xr88jyPSze
Samolepky, to je to oč tu běží
Mezi novými samolepkami najdeme například Objednat jídlo. Po kliknutí dojde k zobrazení on-line formuláře restaurace, která v důsledku pandemie přišla o zakázky a potřebuje tak v těžké době pomoct. Podobně slouží i další nálepka s dárkovým poukazem. Ta má uživatelům umožnit jednoduše podpořit jejich oblíbený podnik (díky nákupu voucheru). Nechybí ani dárcovská položka, s jejíž pomocí dojde k výraznému usnadnění vkládání příspěvků do finančních sbírek.
Bude to stačit?
Ačkoli je záměr jistě šlechetný, tyto dodatečné zisky se stěží dají srovnat s těmi, které by společnosti měly za normálních „nekoronovirových“ podmínek. Samozřejmě bude nyní záležet na kreativitě každé firmy, jak se s danou situací popere a zda přežije. Snad jim tyto nové možnosti výdělku, které Instagram nabízí, alespoň trochu pomohou.
Co si můžete
přečíst?
Štítky
- Airbnb
- Apple
- Black Friday
- BlackBerry
- Clubhouse
- Cookies
- Domény
- Doprava
- DuckDuckGo
- Emoji
- Fitbit
- Fotobanky
- Google+
- Huawei
- LG
- Licence
- Messenger
- Microsoft
- Netflix
- OpenCart
- Petr píše
- Platební brány
- Prohlížeče
- QR kód
- Realme
- Samsung
- Seznam.cz
- Šicí stroje Strima
- Smartphony
- Spotify
- Startujeme weby
- Telegram
- Tesla
- TikTok
- Tinder
- Uber
- Vizitky
- Windows
- WordPress
- Xiaomi
- YouTube
- Zynn
Archiv
- Leden 2024
- Leden 2023
- Prosinec 2022
- Srpen 2022
- Květen 2021
- Duben 2021
- Březen 2021
- Únor 2021
- Prosinec 2020
- Listopad 2020
- Říjen 2020
- Září 2020
- Srpen 2020
- Červenec 2020
- Červen 2020
- Květen 2020
- Duben 2020
- Březen 2020
- Únor 2020
- Leden 2020
- Prosinec 2019
- Listopad 2019
- Říjen 2019
- Září 2019
- Srpen 2019
- Červenec 2019
- Červen 2019
- Květen 2019
- Duben 2019
- Březen 2019
- Únor 2019
- Leden 2019
- Prosinec 2018
- Listopad 2018
- Říjen 2018
- Září 2018
Neradi čtete?
Nevadí.
Přijďte k nám
a my Vám články přečteme.
Abychom náš web mohli dále vylepšovat, sbíráme cookies. Nemusíte se ničeho bát, podívejte se. Souhlasíte?