Chcete používat Messenger bez Facebook účtu? Pozor na nová pravidla
- 16. 01. 2020
- Ostatní
Uživatelé chatovací platformy Messenger nyní musí čelit volbě, zda přejdou ke konkurenční službě či si založí profil na Facebooku. Bez něj totiž nově chat fungovat nebude. Vše proběhlo bez většího upozornění. Časy se zkrátka mění, přátelé.
Nezávislý Messenger
V době svého vzniku byl komunikátor součástí Facebooku. Aby si uživatelé pomocí této platformy mohli dopisovat, museli mít taktéž nainstalovanou aplikaci sociální sítě. Zlom nastal v roce 2015, kdy došlo k jakémusi osamostatnění a pro klasické chatování bylo nově možné se zaregistrovat pouze pomocí jména a telefonního čísla. To vše samozřejmě včetně dalších funkcí, které služba nabízí: komunikace s přáteli, posílání fotek, videí, hlasové hovory a videohovory, skupinové chaty či zasílání SMS. Účelem bylo tuto platformu rozšířit mezi více uživatelů, což se také podařilo.
Bez Facebooku už ani ránu
Nyní ale opět došlo k obratu. Všichni noví zájemci si tak před samotným vstupem do komunikátoru budou muset založit účet na sociální síti. Tímto krokem si ale provozovatelé proti sobě poštvali řadu nespokojených uživatelů, před kterými teď tuto změnu musí složitě obhajovat. Důvodem je prý zjednodušení přihlašování, protože stejně skoro všichni uživatelé Messengeru jsou přihlášeni také na Facebooku. Je to ale skutečně ten pravý důvod?
Co bude následovat?
Ve skutečnosti se jedná o trochu jiný záměr. Respektive Facebook údajně usiluje o propojení tří populárních komunikačních platforem (Messenger, WhatsApp, Instagram), což má vést ke snadnému odesílání zpráv napříč těmito aplikacemi. Každá z nich přitom nadále bude fungovat samostatně.
Facebook sice novými podmínkami užití komunikační aplikace uživatele nutí k vytvoření profilu, nikoli však už k jeho aktivnímu používání. V extrémním případě je zde možnost daný profil posléze deaktivovat, přičemž na funkčnosti komunikátoru se nic nezmění. Transformace je to každopádně zajímavá. Inu uvidíme.
Co si můžete
přečíst?
Štítky
- Airbnb
- Apple
- Black Friday
- BlackBerry
- Clubhouse
- Cookies
- Domény
- Doprava
- DuckDuckGo
- Emoji
- Fitbit
- Fotobanky
- Google+
- Huawei
- LG
- Licence
- Messenger
- Microsoft
- Netflix
- OpenCart
- Petr píše
- Platební brány
- Prohlížeče
- QR kód
- Realme
- Samsung
- Seznam.cz
- Šicí stroje Strima
- Smartphony
- Spotify
- Startujeme weby
- Telegram
- Tesla
- TikTok
- Tinder
- Uber
- Vizitky
- Windows
- WordPress
- Xiaomi
- YouTube
- Zynn
Archiv
- Leden 2024
- Leden 2023
- Prosinec 2022
- Srpen 2022
- Květen 2021
- Duben 2021
- Březen 2021
- Únor 2021
- Prosinec 2020
- Listopad 2020
- Říjen 2020
- Září 2020
- Srpen 2020
- Červenec 2020
- Červen 2020
- Květen 2020
- Duben 2020
- Březen 2020
- Únor 2020
- Leden 2020
- Prosinec 2019
- Listopad 2019
- Říjen 2019
- Září 2019
- Srpen 2019
- Červenec 2019
- Červen 2019
- Květen 2019
- Duben 2019
- Březen 2019
- Únor 2019
- Leden 2019
- Prosinec 2018
- Listopad 2018
- Říjen 2018
- Září 2018
Marketing u nás dělají inženýři. Je to přece market-ing. Tak mrkněte, co dokážeme.
Chci marketingAbychom náš web mohli dále vylepšovat, sbíráme cookies. Nemusíte se ničeho bát, podívejte se. Souhlasíte?