Blog

17. 04. 2019

Cookies – co jsou zač?

Jsou všude. Ať otevřete jakoukoliv webovou stránku, vybafnou na vás. A chtějí váš souhlas. Budou tak dlouho otravovat, dokud nekliknete na zvýrazněné tlačítko „Rozumím“. Ano, je řeč o takzvaných souborech cookies. Kde se vzaly?

25. 03. 2019

#5 Jak jsem ztratil telefon

Slib je třeba dodržet. Pro všechny, kteří mě nesledují na Instagramu – o tématu tohoto článku jste hlasovali vy na Instastory! Celých 58 % z vás zajímá, kam se poděl můj modrostříbrný Huawei P20 Pro se všemi supermoderními schopnostmi, včetně té nejzáludnější – bez varování jen tak zmizet.

14. 03. 2019

Celosvětový výpadek Facebooku trval přes 13 hodin

Od večera uživatelé po celém světě hlásili problémy s Facebookem, Instagramem a WhatsAppem. Situaci se podařilo vyřešit až dnes ráno. Důvod zůstává předmětem spekulací.

02. 03. 2019

Být, či nebýt stále online? Dejte si digitální detox!

Schovaní za obrazovkou počítače strávíme každý den hodiny. A když nás omrzí počítač, vytáhneme z kapsy nejuctívanější vynález dnešní doby, tzv. chytrý telefon. Nevypadá jako nic zlého, dobře nám slouží, kdykoliv potřebujeme. Avšak má na nás nějaký negativní dopad? To si teda pište.

13. 02. 2019

#4 V únoru shrnuji leden

Od posledního mého příspěvku uběhl více než měsíc, tudíž je třeba přiložit ruku k dílu a navázat tam, kde skončil třetí díl mé občasné rubriky, tedy na konci roku 2018. Pokládám telefon, jdu psát.

04. 02. 2019

Huawei – levný smartphone nebo čínský špeh?

Chytrým telefonem značky Huawei se nechala zlákat pěkná masa uživatelů. Lidé ho svými nákupy vyšvihli na druhé místo nejprodávanějších smartphonů ve světě. Je oblíbený i mezi Čechy. A ještě aby ne. Má akorát jednu malinkatou chybku. Může být nástrojem čínské špionáže.

26. 01. 2019

Srovnání platebních bran – první díl: GoPay

„3, 2, 1… píííp… a schváleno.“ Snad každý zná tento zvuk, který se ozve při platbě kartou v obchodě. I když internetové platby nedoprovází žádný tón, přinášejí s sebou jiné důležité faktory, které mohou výrazně ovlivnit nákupní chování zákazníků.